Wednesday, July 14, 2010

"Hallå?"

Det var H som ringde. Hon vill ha med mig ut.
Jag hänger såklart på. Tror ni verkligen jag skulle säga neig till en drink och oändligt med uppmärksamhet?
Jag behöver inte skämmas när jag är ute med H.
Hennes blonda hår och fylliga bröst.
Hennes långa ben och hennes rådjursögon.
Hennes skratt som porlar och hennes leende som smälter glaciärer.
Jag vet ändå att jag ser bättre ut.

Antagligen kommer jag komma hem själv ikväll. Kanske tar jag med mig H.

//Honey

3 comments:

NN, Moskva said...

Vilken otroligt läsvärd och intressant blogg det här är. Du är ett geni.

Anonymous said...

Yesim är patetisk... som att NN Moskva, om han nu är rysk, kan svenska.... eller kanske sa översätter han "svenska vän" bloggen at honom...

Men ja, haller med Yesim, gillar din blogg

Honey said...

Det är skönt att hans svenska vän verkar sitta på stand by bara för att översätta lite kommentarer.
YAWN på "psykopater"
men tack så mycket <3