Friday, July 16, 2010

Värme

Så... Vad har vi gjort idag?
Vilat.
Låtit solen smeka min kropp med sin värme.
Fick en del blickar när jag solade toppless på stranden men vad spelar det för roll? If you got it flaunt it som Beyonce en gång sa! Och varför ska man skämmas?
Varför ska man må dåligt om man ser bra ut?
Det finns egentligen bara en regel: KAN MAN SKA MAN!

Jag måste säga att jag förvånade mig själv idag genom att frångå allt vad karaktäristisk heter. Jag har köpt en tomatplanta jag ska ha på balkongen. Jag borde inte ha några problem att driva upp den om jag inte tar livet av den med utspillt vin och för många fimpade cigaretter.
jaja, det är väl ingen direkt förlust om den dör men där ser ni, jag visste inte ens själv att jag hade en "huslig" sida!

Ska hem till H på lite vin för att sedan gå ut och möta natten.

all Kärlek, HONEY!

1 comment:

NN, Moskva said...

Come out and play, Honey.