Wednesday, July 14, 2010

Uttråkad

Jag sitter här och läser om den ena manliga psykopaten efter den andra och alla, verkligen ALLA tråkar ut mig! Hur orkar dom förpesta internet med sitt "åååh jag är bara sååå känslokall! Se mig för min mamma älskade mig aldrig och min pappa slog mig"-skit? "Jag har sex, gör affärer och är allmänt psykopatig! Är jag inte cooooool???"
WOW! säger ni.
GÄSP! säger jag.
Finns det verkligen inget annat där ute som kan fånga eran uppmärksamhet? det verkar bara finnas dumma brudar med plastbröst som ser ut som farstaglitter eller naiva psykopater.
Förstår ni inte att dom inte är värda uppmärksamheten? Förstår ni inte att dom är patetiska? Eller är ni verkligen så lättlurade att ni tror på det?
Jag är besviken!
Ni äcklar mig!
Lättlurade idioter som knappt är värda luften jag andas. Jag är glad att ni befinner er på andra sidan skärmen.

/Honey

No comments: